fbpx
impressme
your brand, grand!
Λεκτική Ταυτότητα

Ονοματολογία

Με τη γέννηση κάθε νέου brand, χρειάζεται να βρεθεί το κατάλληλο όνομα γι’ αυτό, με το οποίο θα γίνει ευρέως γνωστό και αγαπητό. Ένα όνομα εύηχο, πρωτότυπο, ταιριαστό στη συνολική ταυτότητά του. Εκεί μελετάμε, προτείνουμε και σχεδιάζουμε ονόματα κατάλληλα για να μεταφέρουν με ένα τρόπο περιεκτικό το περιεχόμενο και το χαρακτήρα, τόσο των υπηρεσιών, όσο και των νέων sub-brands της εκάστοτε εταιρίας. Στη συνέχεια, το ίδιο θα χρειαστεί και για την ταυτότητα της διαδικτυακή του επικοινωνίας, για την οποία θα πρέπει να γίνει και άμεση κατοχύρωση του domain name.

“Υπογραφή” Μάρκας

Η υπογραφή μάρκας, γνωστή και ως «σλόγκαν» ή «tagline», στόχο έχει να τονίσει με αυτοπεποίθηση το δυνατό χαρακτηριστικό του brand, προσδίδοντας τόσο προσωπικότητα στο όνομα όσο και αμεσότητα προς τον πελάτη. Η υπογραφή μάρκας κάνει πιο κατανοητή τη λεκτική υπόσχεση του brand, υπογραμμίζοντας την ειδοποιό διαφορά του σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά και το χαρακτηριστικό αυτό το οποίο η εταιρία μπορεί με δύναμη να υποστηρίξει.

Ύφος επικοινωνίας

Το ύφος της επικοινωνίας, ή της «γλώσσας» του brand είναι άλλο ένα σημαντικό εργαλείο στην επικοινωνία του με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Μοντέρνο ή κλασικό, χιουμοριστικό ή σοβαρό, καθημερινό ή επίσημο, το ύφος είναι σημείο-κλειδί ώστε το μήνυμα του brand να φτάνει στο επιθυμητό κοινό.