Εκτός από τις καθημερινές μας συνήθειες και τις ανθρώπινες επαφές, η εμφάνιση του Covid-19 άλλαξε τις ανθρώπινες ανάγκες, αλλά και την αγοραστική μας συμπεριφορά. Ο κατ’ οίκον περιορισμός και η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων επιτάχυναν την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο στις νέες, όσο και στις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή e-commerce, παρέχει στους πελάτες πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, εύκολα και από την ασφάλεια του σπιτιού τους, επιτρέποντας, παράλληλα την όσο το δυνατότερο ομαλή λειτουργία τους, παρά τα σκληρά μέτρα.